maanantai 7. lokakuuta 2013

City life

Toinen viikko lomia meni Sydneyä kierrellessä. Joka oli ihan mahtavaa, siis ei sitä kaupunkii voi muuta ku rakastaa. Eli mun matka alkoi maanantaina 12.45 am eli 00.45 ja siitä sitten hypättiin bussiin, koska lähin lentokenttä on 3h ajomatkan päässä ja bussi oli halvempi. Bussimatka kesti sellassen 11h. Mikä meni tosi nopeasti ku tuli nukkuttua melkeen se kokomatka. Sydneyyn päästyä mun kaveri ja sen hostisä oli muo vastassa ja siitähän sitte heti mentiin rannalle makailee. Oli mukava sellanen +30 astetta. Illasta menin Rotary kokoukseen ja ne pyys muo sanomaan muutaman sanan siitä kuka mä oon. Ja sitte mentiin Veeran kotiin eli sen mun kaverin joka on myös Rotary vaihtari. Viikko meni tosi nopeesti ku siel oli kokoajan jtn tapahtumaa. Mentiin Manlyyn rannalle ja Luna Park. Kateltiin Cityy illalla ja käytiin ulkona syömässä. Ja siis liikuttiin kokoajan julkisilla että nyt Sydneyn junaliikenne on melkeen hallussa. Veera asuu siis Eppingissä joka on noin. 40 min juna matkan päässä kaupunginsta mikä ei todellakaan oo paha matka. Käytiin myös luistelee Veeran ja sen tulevan hostveljen kanssa joka mun yllätykseks oli ollut suomessa vaihossa muuta vuos sitte. Ja siis suomea tuli puhuttua tosi paljon. Mut se luistelu ei menny ihan putkeen tuli sitä muutaman kerran kaaduttua ja iskettyä povi siihe jäähän, mut ei voi mitää. Perjantaina meijän seuraan liitty Nelson joka on kotoisin Perusta ja sitte päätettiin pitää kansainvälinen päivällinen. Ni tehtiin tortilloja ja leivottiin omenapiirakkaa. Ja lauantain oli sitte lähtö kotiin. Ja maanantaina arki kutsu taas. Kuvat varmaa kertoo enemmän. 





2 kommenttia: