keskiviikko 25. syyskuuta 2013

Holidays

Muutama päivä lomaa menty ja ollaa matkusteltu täs lähi alueel tosi paljon. Mun hostperhe on vienny muo kaikkialle ja se on ollu tosi kivaa et ne on pitäny mut tosi kiireisen ku oon tuntenu oloni tosi yksinäiseks. Tai silleen ku kaikki mun kaverit on jossain matkalla ja oon vähä jumis tääl, mut hauskaa mul on ollu. Sunnuntain mentii Snowy River Nationalpark nimiseen luonnonpuistoo jos käveltiin ja kierreltiin erillaisii paikkoja. Nähtii luolia ja vesiputouksia ja ihan uskomattomia maisemia. Ja sunnuntaina lämpötila vaihteli mukavan 20 asteen molemmin puolin. Välillä sato ja välillä paisto ihanasti aurinko. Ja meillä on tapana ottaa sit lounas mukaan ja syödä jossan ulkona. 
Maanantaina käytii tekee sademetsä kävely ja sit mentii Bemm River nimiseen paikkaan joka oli ihan uskomattoman ihana. Ja sit tehtii kävelyy rannalla ja otettii tietenki tosi paljo kuvii. Ja tiistaina oltiin Point Hicks nimisessä niemessä ja siellä sijaitsee toimiva majakka tää paikka on sellassen 3km kävely matkan pääs autoparkist. Ja näin mun ekan käärmeen. Tottakai kiljuin ja juoksin siihen suuntaa mist olin tullu. En oo pelästyny viel niin paljoo. Ja se ei kuulemma ollu ees iso. Huomasin vaa et se oli tosi lihava. 







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti