maanantai 29. heinäkuuta 2013

Täst se lähtee

Tänää oli eka päivä koulussa ja se koulupukuhan sit piti laittaa päälle ja sellasset hassut kengät joitten nimi on T-bar. Olo oli ku mut ois vedetty jostain vanhasta elokuvasta tähän päivään. Mun host-äiti vei mut kouluun ku piti järjestellä viel koulubussi juttui. Sit se rehtori esitteli mut yhelle tytölle joka oli mun kaa samal matikan tunnil ja sit siitähän se lähti. Se esitteli mut sen kaverille ja taas toiselle kaverille ja sillee rupes näkee vähä tuttui naamoi ja tietää vähän nimiä. Koulupäivä meni tosi nopeesti varmaanki sen takii et kaikki oli uutta ja erillaista. Koulun rehtori oli valinnu mulle aineita jotka on matikka, tiedeaineet, terveystieto, enkku, musiikki ja draama. Ja ensimmäiset kotityöt tuli tänää draama tunnilt mut sitä mä en iha oikee ymmärtäny. Koulu alko 9 ja loppu 15 yli 3 ja sit koulubussi lähti siinä 25 yli 3 ja mulla kestää koulubussilla matka Orbostista sinne missä mä asun eli Cape Conraniin vähä alta tunnin.  Mul on myös mahollisuus kulkea tiistaista-perjantaihin mun host-vanhempien kyydillä ku ne viel mun host-veljen töihin Orbostiin. 

Siin on muutama kuva mitä otin tossa viikonloppuna ku lähettiin lauantain kalastaa ja kylhä mä sit ehkä 5 tai 6 tollasta jonkilaista haita sielt ylös vedin mut ne piti kaikki heittää takasi ku ne ei ollu sitä hai lajii mitä me oltii kalastaa. Ja kyl mä yhen pikku barracudan kans nappasin se meni sit syöttikalaks. Ja sit pakollinen koulupuku kuva.





2 kommenttia:

  1. Looking good! Ihan hirveesti sulle hei tsemppii sinne ja nauti vaihtarivuodestas! :) ps. toi kala on siisti.

    VastaaPoista