perjantai 26. heinäkuuta 2013

Aussi elämää

Noniii nyt on päästy muuttaa sit ekaan perheeseen jotka asuu 35 kilometrii mun koululta rannikolle. Ja niil on farmi eli ne kasvattaa lehmiä. Eilen ajettiin ''kaupungista'' takas tänne ja käytiin ajelee rannikkoo pitkin siel oli vaaleet ranta hiekkaa niin pitkälle ku vaa näky. Sit ajatettiin sellasselle näköala paikalle jossa on kuulemma hyvät mahdollisuudet nähä valaita ku ne liikkuu pohjoseen päin. Mut mun Host-isä ei antanu kovin suurii mahollisuuksii sille, koska se on nähnyt vaa yhen valaan koko aikana mitä se on asunu siel. Mut mun tuurilla siel se meni. Kuuluu ku se piti niit hassui ääniii ja ku se puhals ilmaan. Kuvaa en saannu ku se oli niin kaukan. Pitää varmaa mennä yrittää joku päivä uudestaa. 
Koulu alkais maanantaina ja koulupuku on sitte päälle pistettävä. Se on iha kiva ois voinnu olla rumempi ehkä. Ja koulubussi kulkee täält mut sil menee joku 50 min. Kai siit ois sit pakko joku kuva maanantain laittaa. Ja mun koulu ei oo iso siel on ehkä 200 oppilast ja jokainen ikäluokka on oma luokkansa, mut ne ihmiset vaikutti tosi kuvalt ku se rehtori esitteli mulle torstain sen koulun ja kävelytti mut käymään joka luokassa ja esitteli kuka mä oon ja mistä mä oon, joka tuntu tosi oudolt suomes ei ikinä varmaa tehtäs tollee.

Siin on muutama kuvat jotka otin tost terassilt.  




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti