keskiviikko 14. elokuuta 2013

Kouluu

Koulu tulee aina olee kouluu riippumat siitä mihin sä meet. Toki täääl se on paljo helpompaa, mut on siin omatki haasteet. Mulle ainaki kieli on tuonnu aika paljo haasteita vaik en sitä ekaks uskonukkaa. Nyt ois viikonlopun aikana kirjotettava kolme esseetä eli kyl sitä koulunki eteen pitää jtn tehä. Mut onneks ensviikolla on vaa ykspäivä opiskelua. Maanantai-Tiistai kuluu Canberraan tutustuessa koulun kuviskurssin kaa. Keskiviikkona mennään pienellä porukalla sellasseen nuorille naisille tarkotetulle päivälliselle jossa on tarkotus puhuu sun tulevaisuudesta. Meijät jaetaan jokainen omaan pöytää ja siihen pöytään tulee tyttöjä muista kaupungeista ja yksi jo työelämässä oleva nainen. Ja siinä sitte päivällisen ääressä keskustellaan ja saa kysellä mitä ikinä tulee mieleen. Torstaina on Pinkin keikka Melbournessa ja sit jäädään sinne yöks ku ajomatkaa on sellanen reilu 5h. Ja perjantaina varmaan vähä shoppaillaa ja lähetää ajelemaan takas päin. Pinkkiä oon menossa kattoo mun koulukaverin Ellyn kanssa ja Ellyn äitin ja jonku sen kaverin. Eli tos on lyhyesti mun ensviikon suunnitelmat. 
Tällä viikolla on sit jo keretty liittyy bändii ja eka koris peli oli tiistaina. Ja pe on vaa sellast pelailuu ei mitää vakavaa. Kaikki joukkueissa olevat on meijän koulusta. Peli kestää 2x20 min. Tiistaina pelattii 4 vs 4 joten siinä ei sitte saanu huilattuu yhtää. Jalat oli kyllä niin kipeet seuraavana aamulla et hyvä et pääs sängyst ylös ja sai koulukengät kii. Maanataina en menny kouluu ku tehtiin taas sellanen pieni perhe retki Raymond Islandille siellä elää luonnonvarassa olevia koalia. Niitä me sit lähettiin kattoo. Ja muutaman hyvän kuvan mä niistä sain. Ja siis Ellyn piti opettaa muo surffaa viime lauantaina mut siit ei sit ikin tullu mitää ku kaikki aallot oli hävinny mut kuvii kyl tuli otettuu.
Mun normaali elämä ei oo oikee kerenny viel alkaa ku kokoaja on tullu jtn lisää. Mut nyt se alkaa hahmottuu. Maanantaisin mul on bändi harkat koulunjälkeen eli 15.15-17.00. Tiistaisin mul on bädi enne kouluu eli 7.30 ja sit mul on toiset bändi harkat kouluaikana klo 14.30. Koulun jälkeen mul on sitte viellä koris peli joko 16.00 tai 17.00. Eli tiistaista tulee pitkä päivä. Torstaisin mul on Rotary tapaaminen klo 18.00. Se on mun mielesti melkeen viikon kohokohta ei nyt iha mut must ne ihmiset on aivan ihania. Varsinki mun Councelor jonka luona mä asuin ensimmäisen viikon. Koulussa ihmisten kanssa on ruvennu jo pystyy vähä juttelee. Ku on kuiteski ollu niitten kaa koht jo 3 viikkoo.
Ja siis en voi uskoo et sunnuntaina on kulunu kuukausi siit ku mä saavuin Ausseihi. Se on pelottavaa jos nää kuukaudet kuluu tätä vauhtii.



'




   



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti